Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Entegre Sistem Politikamız

1996 yılında Senkron Tech’in kurulmasıyla temelleri atılan ve sonrasında proje büyümesi ile ayrı bir firma yapısına geçen SENYONET, geliştirdiği yönetim yazılımı çözümleri ile alanında sektörün lider firması konumundadır. Ofis yönetim yazılımı ile başlayan yolculuk; konut, site ve rezidanslara yönelik olarak SENYONET’in gelişimi ile sürmüştür. Çok haneli ve çoklu operasyon gerektiren yapılarda ‘tek merkezden yönetim’ ilkesi ile yola çıkan SENYONET, site ve konut yönetimlerine dünya standartlarında takip ve entegrasyon süreci sağlamaktadır.

Alanında profesyonel ve deneyimli bir ekiple altyapısını düzenli olarak geliştirip güçlendiren SENYONET, mülk yönetimi ihtiyaçlarına yönelik pratik, güvenli ve kullanıcı deneyimi yüksek çözümler sunmaktadır.

Şirketimiz Kalite ve Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi politikasını aşağıdaki ilkeler etrafında oluşturmuş ve uygulamaya almıştır.

Kaliteli Hizmet
Etkin ve teknolojik çözümler üretmek
Mutlu ve memnun müşteri sağlamak
Yasalara, mevzuatlara tavizsiz uymak
Müşterilerimizi ve çalışanlarımızı varlık kaynağı kabul etmek
Bilgi ve veri güvenliğini tüm süreçlerde uygulayarak ilgili taraflara gerekli güveni sağlamak
Kalite ve Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin şartlarına uymak ve sürekli iyileştirme sağlamak
Tüm faaliyetleri kapsamında olası Risk ve Fırsatları değerlendirmek, sistematik bir şekilde şirketimize önleme kültürünü yerleştirmek
Söz konusu yaklaşım ve önceliklerimizi kamuoyu ve diğer ilgi gruplarımızla paylaşmak

Şirket personelimizin bu ilkeler etrafında çalışmaları ve bilinçli hareketleri kurulan yönetim sistemlerimizin etkinliği açısından son derece önem arz etmektedir.

Siz de formu doldurarak ücretsiz demo talebinde bulunabilirsiniz!

    Ücretsiz Demo Talebi